PRÀCTICA DE CREACIÓ D'UNA CAMPANYA PUBLICITARIA
PUBLICITAT
Avui hem començat el nostre projecte del tema de publicitat. On hem d'inventar un producte i fer tot el recorregut publicitari fins poder arribar a vendre el producte.
El primer que estem fent es pensar quin producte volem crear des de zero. Després de molts intentents penstant inventsi donar-nos compte de que ja estan inventats tots els productes que estavem pensant, vam arribar a trobar el nostre producte ideal.
DAGON:
- Ara presentarem el nostre producte : DAGON i les seves funcions principals.
Vam estar pensant quines necessitats podiem cobrir amb el nostre producte i ens vam donar compte de que encara no havien inventat ningun producte similar a DAGON, que ajudi a les pescadores i pescadors a saber quin tipus de peix, segons les característiques del peix, treuras quan surti de l'aigua.
DAGON és un producte creat per facilitar la manera convencional de pescar. El que fa DAGON és identificar, abans de que surti de l'aigua, quin peix és el que a picat l'ham. Això ho pot fer gràcies a estar compost per un sensor, que conté la màxima tecnologia i precisió de l'actualitat, adherit a la part que entra a l'aigua de la canya de pescar, on depenent de la força amb la que el peix tira d'ella DAGON s'encarrega d'identificar quin tipus de peix és, el segon component del que està format és, la pantalla digital portàtil, que es troba fora de l'aigua, on arriba el senyal que el sensor envia per saber el tipus de peix que surtirà de l'aigua. El sensor no és més gran que la pantalla del mòvil, les seves mesures són de 14,36 cm x 7,09 cm x 0,77 cm, llargada, amplada i gruixut respectivament.
El preu són 299,99 euros, degut a la tecnologia incorporada en el producte i a la vegada l'elegant manera d'estar presentat.
TARGET:
El target és aquell grup de persones que per les seves qualitats i característiques té un alt potencial, o hi ha una alta probabilitat que pugui arribar a ser en el futur un consumidor del nostre producte.
El grup de persones al que volem arribar amb DAGON són tant del sexe femení com masculí, ja que els dos sexes tenen aficions per la pesca.
- L'edat en la que enfoquem el nostre producte és a partir dels 25 anys cap endavant, ja que al ser de màxima precisió i que la persona que l'utilitzi a d'estar familiaritzada amb el món de la pesca, creiem que el més adequat son persones que puguin permetrès aquest producte tant com poder fer-lo servir adequadament i puguin pagar-lo.
- El principal lloc on volem arribar amb el nostre producte, per començar, són a les aigües del mar Mediterrani.
- El nivell economic que es requereix per comprar el nostre producte no es molt elevat, per això creïem que el nostre target se'l pot permetre perfectament. Les costums que volem proporcionar amb el nostre producte són valorar tant els anys dedicats a la pesca com els que es dedicaran tenint el nostre producte.
El que busquen els nostres clients entran a la nostra web es la paraula clau, pesca. A partir d'aquí surten molts productes, però l'últim en surti al mercat a sigut DAGON, que per nosaltres és la recopilació de tot l'esforç que hem dedicat des d'un princpi al món de la pesca.
CAMPANYA PUBLICITARIA:
Primer de tot ensenyarem estadístiques per donar credibilitat a la nostra marca. Despres farem una petita comparació objectiva amb altres marques perque el nostre target vegi quines diferencies hi ha entre les altres marques i la nostra, destacan sempre tot allò positiu que té DAGON tambe donarem la valoració d’un expert.
En el moment de començar a fer el video publicitari, utilitzarem el recurs de sigues èlit, també utilitzarem el recurs de necessitat com el de solució senzilla. I per últim resaltarem molt el nostre eslogan (SEIZE THE SEA) i la nostra imatge de marca.
Els canals en els que tenim pensat sortir són en les xarxes socials, anuncis de youtube i petits anuncis de 30 segons a la televisió.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada